Transport si retur

LIVRARI

Magazinul nostru se afla in colaborare cu Fan Courier

Taxa minima de livrare a comenzilor este de 17 lei. Aceasta poate varia in functie de numarul de kilometri exteriori ai localitatii de livrare in raport cu cel mai apropiat centru FanCurier. Pentru localitatile in afara ariei centrului Fan Courier ( unde se percep km suplimentari), se impune o taxa de 1leu/km. In acest caz, clientul poate opta pentru achitarea taxei suplimentare, unde coletul va fi livrat in localitatea solicitata, sau pentru ridicarea coletului din cel mai apropiat sediu Fan Courier al localitatii mentionate de catre acesta, fara sa suporte taxa suplimentara respectiva.

În același timp, magazinul nostru suporta chetuielile de livrare pentru comenzile cu o greutate de pana la 3 kilograme. Pentru orice comanda ce depaseste aceasta limita, se percepe o taxa 1 leu/kg (TVA inclus).

Pentru comenzile mai mari de 500 lei, costul de livrare va fi suportat de S.C. MEKNET INTERNATIONAL S.R.L. Costul aditional aferent kilometrilor exteriori si/sau numarul de kilograme suplimentare va fi insa suportat de catre client.

*NOTA: S.C. MEKNET INTERNATIONAL S.R.L. va suporta taxele de livrare in valoare de maxim 17 lei. Orice taxe aditionale, aferente kilometrilor aditionali de livrare in raport cu cel mai apropiat sediu Fan Courier si/sau numarul de kilograme suplimentare vor fi suportate de catre client.

 

RETUR


Pentru returnarea unui produs va rugam descarcati si completati fisa de retur. Aceasta va insoti produsul returnat

  fisa retur produse  Fisa retur

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor iar costurile de retur vor fi suportate integral de catre consummator.

mekPRO va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de mekPRO.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • 1. Licente software);
  • 2. Consumabile (exemplu: cabluri, acumulatori, conectori/mufe uzate etc);
  • 3. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • 4. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu de mentenanta, instalare, configurare, resoftare);

 

Mentiune:

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.